DEUTZ-FAHR představil v Paříži novou řadu 6 TTV s plynulou převodovkou

Paříž, Francie

Na francouzském veletrhu je zastoupena nyní již kompletní nová řada 6 od DEUTZ-FAHR s klasickou i TTV plynulou převodovkou pro univerzální použití. Nová řada tak ztělesňuje perfektní mix technologií pro všechny oblasti zemědělství s nejnáročnějšími požadavky.

Řada 6 TTV sestává z 5ti modelů s výkonem mezi 150 a 190 k, dva 4válcové modely s max. výkonem 153 a 166 k, tři 6tiválcové modely s max. výkonem 166, 173 a 193 k včetně nového Agrotron 6190 TTV, který vyniká nejen vysokým výkonem, ale i obratností a možností vybavit traktor pneumatikami až s rozměrem 42“.

Nová karoserie v moderním designu od studia Giugiaro design má nově tvarovanou čelní masku, je opatřena novými LED-světly a vylepšeným nočním osvětlením. Přepracován byl i přístup k prostoru motoru, který usnadňuje jeho každodenní údržbu.

5ti hvězdičkový komfort nabízí kabina nejen díky nové středové konzoli a přepracovanému rozvodu ventilace, ale také skvělé ergonomii. Pro optimální klima se stará výkonná klimatizace, a to za všech klimatických podmínek. Díky nové kabině MaxiVision vyvinuté speciálně pro modely s plynulou převovkou, známé z nové řady 7, se dostává řada Agrotron 6 TTV na absolutní špičku v této traktorové třídě.

Nové výkonné motory DEUTZ nyní splňují emisní normu Tier 4i. Čtyřventilová technologie, Waste-Gate turbodmychadlo s elektronickým ovládáním, plně elektronicky řízený systém vstřikování (Deutz Common Rail) až do tlaku 1600 barů a SCR katalyzátor pro snížení emisí výfukových plynů – to vše tvoří balíček nabitý výkonem, který umožňuje motorům DEUTZ dosáhnout jejich výkonu při excelentních spotřebových hodnotách a minimu škodlivých emisí.

Traktory Agrotron 6 TTV verze dosahují díky vylepšenému elektronickému systému převodovky maximální rychlosti 50 km/h již při 1750 ot/min. Hlavní podíl na tomto výsledku má převodovka ZF Eccom 1.5. Tato má díky několika dílčím vylepšením opět o stupeň vyšší účinnost a je schopna snést vyšší zátěž. Nadále patří do základní výbavy 4 rychlosti vývodové hřídele. U všech modelů si lze nyní vybrat rychlosti přední vývodové hřídele – mezi 1000 a 1000E. Elektrohydraulické spouštění je taktéž standardem stejně jako modulovaný rozběh chránící připojené zařízení před poškozením.

Nová řada 6 TTV je vybavena samostatnou 50ti litrovou nádrží na hydraulický olej, která umožňuje zvýšení max. průtoku oleje ze standardních 120 až na 160 l/min. Všechny modely je možné vybavit až 7 přídavnými hydraulickými okruhy, přes které je možné ovládat přední tříbodový závěs. V nabídce je i tzv. komfortní balíček obsahující 2 přední hydraulické okruhy a externí ovládání předního tříbodového závěsu vpředu na traktoru. Zadní tříbodový závěs má kapacitu až 9400 kg, přední pak až 4700 kg.

Ani v oblasti bezpečnosti nedělá nová řada Agrotron 6 TTV kompromisy a disponuje nejnovější technologií dostupnou na trhu. Power Brake umožňuje díky použití posilovače maximální brzdnou sílu bez nutnosti použití silného sešlápnutí pedálu. To není vše. Na přední nápravu je možné instalovat mokré kotoučové brzdy pro ještě vyšší brzdný účinek. S užitečnou hmotností až 5000 kg má Agrotron 6190 TTV velké rezervy i pro obzvláště náročné úkoly.

Dokonalá souhra všech výbavových prvků, nejmodernější řídící jednotky, nové Infocentrum, na přání dodávaný iMonitor2 (multimediální terminál pro ovládání a kontrolu hlavních funkcí traktoru) nebo Comfortip (souvraťový management) zajišťují maximální komfort pro řidiče.

Na přání je možné vybavit traktory této série i automatickou satelitní navigací  AGROSKY v nové verzi, která garantuje přesnost až +/- 2 cm. Standardizované rozhraní ISOBUS 11783 umožňuje pomocí rozhraní „plug and play“ snadné připojení přídavných kompatibilních zařízení bez nutnosti instalace dodatečných ovládacích terminálů.

Již v základní výbavě se nachází nízkofrekvenčně odpružené sedadlo řidiče s paměťovou funkcí. Na přání je k dostání i sedadlo s dynamickým odpružením, které nabízí nevídaný komfort a téměř nulový přenos vibrací.  I spolujezdec má k dispozici pohodlné sedadlo s měkkým polstrováním.