Servis

Servis

Servisní zázemí

Rychlost, spolehlivost a dostupnost jsou základními atributy efektivního zákaznického servisu. Kvalitní diagnostika závad pomocí nejmodernějších technologií významně snižuje náklady na opravu i ztráty z prostojů. V září roku 2011 otevřela firma GARNEA v Neplachově novou moderní servisní halu, která splňuje nejpřísnější evropská kritéria. Zvýšil se počet diagnostických zařízení, byl rozšířen sklad specializovaných náhradních dílů a zavedeny další servisní standardy. K nim patří nepřetržité technické poradenství i výjezdy servisních vozidel s certifikovanými servisními techniky do dvaceti čtyř hodin po ohlášení závady.
Průběžné vzdělávání servisních techniků přímo u výrobců a vybudování komplexní knihovny informací pro všechny servisované značky také významně přispívá ke zpřesnění diagnostiky a zvýšení rychlosti a efektivity oprav.

Servisní infolinka: +420 723 568 698
Dostupná 24 hodin denně.

Technická podpora

Specializovaná technická podpora na špičkové úrovni je nedílnou součástí servisních služeb společnosti GARNEA. Přímo v sídle společnosti, ale v případě potřeby po celé České republice, pomáhá náš tým řešit nestandardní problémy a závady. I díky přímému napojení na výrobce jsme proto schopni vyřešit i ten nejsložitější problém, který by mohl nastat.

Vyřizování reklamací

Pro uplatnění reklamace u výrobce se prosím obraťte na nás nebo na našeho nejbližšího autorizovaného obchodního partnera. Žádost o její posouzení bude neprodleně odeslána a vyřízena v zákonné lhůtě.

Kontakty:

 

Zákaznické služby

Pro dlouhodobé vazby mezi dodavatelem a spokojeným zákazníkem je klíčová kvalitní technická podpora. Ta spočívá především v efektivním a rychlém servisu. Ovšem i nejlepší a nejproškolenější mechanik potřebuje čas od času poradit. Proto má naše společnost ve svých službách specializovaného odborníka, který pomáhá našim mechanikům na jihu Čech, ale i po celé České republice řešit náročné technické problémy. Tento odborník nejen že perfektně zná stroje DEUTZ-FAHR do posledního šroubku, ale zároveň je přímo napojený na technické a vývojové oddělení výrobce. Díky tomu je schopen vyřešit i velice nestandardní problémy. S našimi mechaniky je v neustálém kontaktu a je jim kdykoliv k dispozici při řešení nejrůznějších technických záležitostí.

Zástupci společnosti GARNEA jsou schopni svým klientům poskytnout i řadu dalších služeb. Jejich poradenství začíná již výběrem optimální techniky a agregací strojů vycházející ze skutečných potřeb našich zákazníků. Pomáhají s vyřizováním homologací strojů pro Českou republiku. Dále zajišťují kontakty s Ministerstvem dopravy České republiky, zkoušky techniky ve Státní zkušebně zemědělských strojů či tisk technických průkazů. Komunikují s výrobcem v souvislosti s případnými reklamacemi a řeší pojistné události. Součástí péče o zákazníky je též plánování oprav a předsezónních údržeb.

Našim zákazníkům nabízíme řadu bonusů a pravidelně pro ně připravujeme nejrůznější akční nabídky či servisní program sezónní údržby s výrazným cenovým zvýhodněním.